zondag 7 februari 2010

Me zesde Award


Ik kreeg een nieuwe Award van Chriestien.
Dank je wel hoor...ik vind het ontzettend lief van je.
Voor Chriestien haar kaartjes, kijk op haar blog.
Bij deze Award moet je 10 dingen noemen waarvan je houdt. Dat moet toch wel gaan lukken. Hier zijn ze dan...

1. Ouders
2. Oma
3. Mijn parkieten
4. Hockey (veld)
5. Mijn vrienden
6. Kaarten maken
7. drop
8. gezelligheid
9. Auto rijden
10.As the world turns

Ik geef deze Award door aan Marjan en aan Hetty en aan Renate



2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je Award en bedankt dat je hem aan mij doorgeeft ik heb gelijk je naam erbij gezet want ik ben er weer heel erg blij mee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliteerd met je award Mascha en dank je wel dat je hem ook aan mij geeft. Ben er blij mee hoor!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !

Thanks for your message,
I read them with great pleasure!

Merci pour votre message,
J'ai lu avec grand plaisir!

Groetjes Mascha's kaarten